Hát itt a tavasz, jó régen nem tudtam írni, hála a vizsgaidőszaknak :( Willy szépen cseperedik, ennyit az XXS-es nyúlról :D Legújabb heppje, hogy veri (ahogy mondom) a "cumiját", kész vagyok tőle... A múltkor HÉTVÉGÉN!!!!! képes volt hajnal 4 kor felébreszteni, hogy adjak neki inni. Persze az itatója tele volt. (Huncut kis jószág). Bezzeg a hámjába nem akar belenőni. Időnként már kivisszük néha a hátsó kertbe 5-10 percekre, hogy szokja (nagyon szoba szaga van már). A fűre persze egyből rákattant, de azért csak módjával, egy csimbókot még engedtem neki meg-meg rágcsálni, de utána tudatosítottam benne, hogy ez nem a hasmenés ideje :) Anno nagyon sokat szenvedtünk, mire belőttük a tápmennyiséget, jajj, ettől még kicsit lágyabb a cucc, attól nem eszi a lágybélsarat, most ez túl sok, most az, na ez legalább már gyönyörűen működik. Nem szeretném, ha elkapatnánk és megint kezdődne az egész elölről. Jahhh és emellett megindult a vedlési időszak... Hát az csúcs. Tegnap egy két kisnyulat leszedtünk róla, legalábbis az a szőrmennyiség elég lett volna rá simán :D Régebben nagyon aggódtam, hogy valami baja lesz a sok szőrtől, leáll a gyomra ilyesmi, de azt mondta a doki is és a tenyésztő is, hogy nem kell aggódni, eddig is megoldották, helyes táplálás mellett ezután sem lenne szabad gondnak lennie :) Úgy legyen...


This entry was posted on 14:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 megjegyzés: