A kismuszi szerelmes... erre már akkor rájöttem, amikor nekiállt zümmögni. Azóta már megkerülte a lábam párszor, körbe bogyózott és még sorolhatnám, ami mind tök normális muszi dolog, ha az ember nyula szerelmes... valamelyik reggel azonban arra eszméltem, hogy egy nyúl lóg a lábamból. Persze erre én reflexből rúgtam egyet, amitől a nyúl elszállt, szájában egy darabbal a lábamból (másnap ment is a hasa tőle rendesen). Persze utána valahogy bekerült a ketrecbe (a sokktól már nem tudom, hogyan), és hát ennyi... nem vérzett a lábam, csak feketedett, aminek annyira nem örültem, aztán addig nyomorgattam, meg minden, hogy csak megindult, meg lekentem betadinnal, de azért nagyon be voltam kakkantva...

Muszival persze jó pár napig haragban voltunk, pedig szegény csak meg akart csípni (szegény???), mert hát nem nagyon hatott meg az udvarlása... azóta is meg van zavarodva, de most én mit csináljak vele? Timi szerint ivartalaníttatni kell... lehet neki is jobb lenne... :S


This entry was posted on 15:16 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 megjegyzés: