Voltunk oltáson, még hétfőn... kissé kiakadtam, mert elmondtam, hogy ne vágják Will körmét, nemrég voltunk vágatni, de mintha a falnak beszéltem volna... Bele is vágtak az elevenbe, szegénynek nagyon fájhatott, látszott rajta :( Most már újra boldog, de akkor is, nagyon vérzett neki. Azt mondta Timi, hogy legközelebb vegyem ki én, és én fogjam, akkor nem lesz ilyen, amúgy sem szabad vágatni a körmét ilyen kicsi korban még, mert rosszul fognak nőni a lábujjai. Hát, legközelebb okosabb leszek, ilyet még egyszer nem akarok.

Tegnap előtt csoda történt, a picur befeküdt az ölembe, és eldobta magát, de szó szerint. Elengedte a hátsó lábait is, és csak úgy csüngött rajtam XD csak aztán rájött, hogy ez nem feltétlenül jó, mert csúszik lefelé, így hát végül összeszedte magát :)

Sikerült furminátort is szereznem, ha minden igaz, januárban meg is jön, tavaszra, vedlési időszakra nagyszerű lesz :)

Néhány kép:



 


This entry was posted on 6:37 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 megjegyzés: