Tegnap nagyon későn értem haza. Willy kijöhetett a ketrecből még, elvégre is a nyúl éjszakai állat :) Kaptam tőle szia-puszit, meg hát rájöttünk (na jó, párom), hogy azért ül annyit háttal, mert a hátsimit szereti, abból este is kapott :) Nagyon édes volt, ahogy a pulcsimat mosdatta, meg hát engem is, mert ugye "koszos" voltam a nyúl szemében nagyon :D (Az ő szemében mondjuk mindig az vagyok...) Aztán hanyatt feküdtem, a fejem is meg lett mosdatva és teljes lett a boldogság. Úgy érzem, hogy így, a játékszabályokat betartva egészen hamar nagyon össze fogunk barátkozni, ha ezen már nem is vagyunk túl, hiányoztam neki :)


This entry was posted on 7:19 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 megjegyzés: